Marketing
Marketing
- Como se da a conocer a empresa do produto ou o servizo que ofrece?
Por publicidade como carteis, anuncios na televisión...
- Realizouse unha estimación das vendas para os primeiros anos?
Non
- Que vantaxes e inconvenientes presenta respecto da competencia?
Vantaxes; nós temos calquera tipo de servizo
Inconvenientes; temos os prezos un 10% máis altos
- Realizouse un estudo de mercado do produto ou servizo?
Non
- Previuse algún sistema para coñecer a evolución do mercado?
Non
Produción
- Describe detalladamente o produto ou servizo ofrecido
En este proyecto se describe la creación de un centro de
estética en el que se ofrecen los servicios de depilación con cera, cuidado de manos y pies (manicura, pedicura y aplicación de esmaltado permanente), tratamientos faciales (peeling, masajes faciales y tratamiento de limpieza e hidratación), maquillaje (sencillo, para novias y extensiones y tinte de pestañas) ybronceado en cabina.
- O produto ou servizo ofrecido, é fácil de copiar, imitar ou mellorar?
Non
- Cales poden ser os custos de fabricación do produto ou servizo?
Pack completo de depilación; 45€
Manicura básica; 10 € acrilicas; 40€
Finanzas
- Como se obtivo o financiamento da empresa?
3.000€ cada unha, do banco 5.000€ e croufounding
5.000€
- Canto tempo pode durar a empresa se non se cumpren as expectativas de venda?
3 meses
- Que nivel de perdas pode ser asumido e durante canto tempo?
300€ cada mes durante 3
- Deseñouse un orzamento de tesourería para os primeiros anos da empresa?
Non
Recursos humanos
- Planificouse ben o persoal necesario?
Si
- Esta ben preparado o persoal?
Si
- Como se realiza o proceso de selección de persoal?
Mediante unhas entrevistas que facemos e logo a quen
mellor se lle dea o traballo lles facemos un período de
proba
- Estan claras as funcións de responsabiladades de cada empregado?
Si
- Como se pode motivar ao persoal da empresa?
Cun bo salario, apoio, confianza e bo trato
Comentarios
Publicar un comentario